luni, 3 octombrie 2011

Spaghete with Love...


   Azi am facut din nou celebrele paste cu usturoi!!!Reteta de baza apartine unei bune prietene, eu am luat-o si am adaptat-o, astfel ca: am calit o jumatate de ceapa in putin ulei de masline extravirgin si am adaugat o conserva de rosii pelati. Pentru ca ne plac rosiile am luat vreo 10 rosii cherry, le-am dezpielitat, le-am taiat in jumate si le-am adaugat in sos.Am pus bulion, piper si busuioc maruntit si le-am lasat sa fiarba bine. Am pus 2 linguri de smantana iar cand sosul a fost gata l-am luat de pe foc si am adaugat usturoi maruntit (dupa gust, noua ne place mult).
   Intre timp am fiert paste al dente sau dupa instructiunile de pe pachet, eu prefer tagliatele de la Barilla (sunt cele mai bune).Le-am strecurat si le-am adaugat peste sos. Deasupra am pus parmezan (merge si cu cascaval) si le-am ornat cu frunze de busuioc.
                                             Pofta Buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu